"Häirekeskusesse on praeguse seisuga helistanud 338 inimest ja iga minutiga tuleb neid juurde," ütleb asutuse kommunikatsiooniekspert Heiko Leesment.

Kuigi Rademar teavitas päästeametit, et selline reklaam tuleb, siis polnud Leesmenti sõnul neil mingit õigust seda kas lubada või keelata. Ta sõnab, et taolise reklaami puhul oleks võinud olla mõni hoiatus juures.

Tegemist on spordikaupluse Rademari kampaaniaga ##stressistdressi. Tossav reklaam pandi tööle täna hommikul kell 7 ning selle tutvustamiseks saadetud tekst põhjendab reklaami: "et anda veel paremini edasi mõtet, et kui “Toss on väljas, mine jooksma!”"

Välireklaamipinda omav Linna Ekraanid kirjutas täna pressiteates, et lahenduse eesmärk on suunata inimesed tervislikemate eluviiside juurde.

"Kohal käis ka tuletõrje, kes ettevõtmise ohutuses veendus," kirjutab ettevõte reklaamikampaaniat tutvustavas tekstis.

Rademarile kampaania meisterdanud Indrek Viiderfeld reklaamiagentuurist Tabasco kommenteerib, et päästeametit oli teavitatud ja varahommikul käis kohal ka tuletõrjeekipaaž ning veendus reklaami ohutuses. Toss on ta sõnul tervisele ohutu - tegemist on kõige tavalisema veeauruga.

"Hommikul teavitati ka kõiki meediakanaleid sellest kampaaniast
ja selle ohutusest, ent kahjuks kanalid ei informeerinud inimesi piisavalt kiiresti. Kindlasti olnuks kõnesid vähem," selgitab Viiderfeld.

Lisaks kiidab ta häirekeskusesse helistanud inimesi: "Kokkuvõttes näitas tagasiside, et Eesti inimesed on valvsad ja teavitavad asjadest, mis neile ootamatud või kahtlased tunduvad, mis näitab,
et meie ühiskond toimib ja kodanikud täidavad oma kohust."

Viiderfeld loodab, et nüüdseks on inimesed lõpuks kampaaniast teadlikud ja segadust see enam ei tekita. "Soovime kõigile vähem stressi ja muretsemist, rohkem mõõdukat liikumist, sporti ja elurõõmu," sõnab ta.