NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
09.10.2017 16:15
Absoluutselt mitte!
Kui mootorrattaga kihutamine on veel mingil määral sport siis autoga kimamine seda küll ei ole!!!!
09.10.2017 16:27
osas ehk jah. Kuid sportlasi tuleb siiski liigiti hinnata ja osa alaliite nii ka teevad. Kokkuvõttes aga sõltub tehnikasportlastel otsustavalt siiski tehnikast, nt Tänak sapakaga vaevalt etteotsa oleks tulnud. Üldse arvan, et meeste omavahelise paremuse otsustaks hoopis ühel ja samal autol samal rajal sõidetu võrdlemine. Autod võib igal päeval olla erinevad ja järjekord loositud. Siis saaks me teada, kes on tugevaim ka ilma hea tehnikata.
09.10.2017 16:35
miks mitte? Mul ei tule praegu nagu kedagi meelde , kes temast sel aastal selgelt parem on olnud. See , et tehnikasport või mitte - see ei oma mingit tähtsust. Ja eks ole ka jalgrattasõidus , suusatamises , sõudmises jne tehnikal (rattal , määrimisel , paadil) suur kaal.
    09.10.2017 16:44
    sinu suuski ja paati määrivad kohalikud matid ja kalevid. Autospordi puhul on õlifirmade reklaamirahad taga ja autotehase nõu hau, ehk globaalne pauer.
    Autosport ja mudellend on mõlemad tehnikaspordid, aga esimeses oled sa ka sõitjana mutrike suures mängus, teises ostad kõik materjalid ise ja ise ehitad.
    09.10.2017 17:24
    Kevin Saar
09.10.2017 16:40
Parim asi on isiklik eeskuju. kuidas inimene, kes igast otsast üle rasvub mögiseb?
09.10.2017 16:40
No siin on tegelikult tegemist ju võistkonnaga: Tänak- Järveoja . Arvan, et Tänakut ei saa üksinda esile tõsta. Üksinda ta autos ei tee midagi.Ega see ei ole rallikross-see on siiski klassikaline autoralli.
On mõttekoht kas on parimad nemad või on parim hoopis meie Maailmameistritiitli võitnud epeenaiskond? isiklikult arvan, et Tänak.-Järveoja on olnud rohkem pildis ja korduvalt ning edukalt võisteldes andnud positiivseid emotsioone suuremale hulgale publikule.Kui Tuleb meeskondlik konstruktorite karikas ja ükskõik mis rallekipaazi medal-siis ma isiklikult eelistaksin küll Tänakut-Järveoja. Mind kõnetab see kunst(osata hästi autot ehitada, seadistada ja juhtida) lihtsalt rohkem kui mõõgavõitluse imiteerimine(üksteist ju ei veristata) -autoralli tundub rohkem n.ö. päris ala moodi, elulähedasem ja mitmekülgsemat ettevalmistust nõudvam distsipliin olevat.
    09.10.2017 17:08
    Kas Tänak ja Järveoja ise ehitasid endale auto? Seadistamist pole nad samuti ise välja mõelnud.
    See kui nüüd Ford on eespool Hyundaid või vastupidi ei lähe õigele eestlasele vähimatki korda. Tegemist on marketingipoliitilise asjaga, kasu koorivad automarkide omanikud. Sõitjad on neile tööjõud oma toote globaalsel reklaamimisel. Tehnikasport on alati tegelikult müük, mis on varjatud kavalalt sporditegemise sirmi alla.

    Naiskond võitis venemaad ja hiinat, mis on puhtalt sportlik saavutus iidsel võitluskunsti-spordi alal. See on au, mitte kommerts.
    09.10.2017 17:29
    Autospordis on tähtsad kõik komponendid. Me võime sulle anda kõikidest sõitjatest peajagu parema auto aga sa ikkagi saaksid haledalt tappa isegi kõige viimaselt sõitjalt.
    09.10.2017 17:36
    Butõlkin, kuidas saaks epeenaiskond kandideerida aasta MEESSPORTLASE tiitlile?
09.10.2017 17:07
Kindlasti mitte. See pole sport sellel tasandil. Pealegi, saagu enne maailmameistriks, ehk siis ....
    09.10.2017 17:37
    Meeskondlikus arvestuses on see vaid vormistamise küsimus.
    Millisel tasandil see sport siis olema peaks, et sobida sinusuguse arvamusliidri arvates Aasta Meessportlase tiitlile? Kabetaja või muu taoline?

    Aga vaadates tänavust spordiaastat, siis tõesti ei tule ette ühtegi teist meessportlast, kel oleks säravamaid tulemusi, kui Otil-Martinil. Kindlasti peaksid nad olema aasta meeskonna tiitli väärilised ja miks mitte Ott ka aasta meessportlane. Jah, nõus, et rallisõit on tiimitöö, aga tiim ilma kiire sõitjata ei ole väärt midagi.
    09.10.2017 18:34
    Novosjolov epees individuaalne MM hõbe ja EM pronks.
    10.10.2017 00:29
    -tehnikasport
    - meeskond
    ... mitte kuidagi ei pretendeeri parima meessportlase nimetusele.
09.10.2017 17:46
ega see mõõgaka keksimine pole ka sport.
09.10.2017 17:53
Ei saa parimaks mees sportlaseks valida kuna tegu on meeskonnaga. Ja osa meeskonda pool meeskonda pole seotud Eestiga.
Meeskondadest on kõva konkurents , Sellel aastal on epee - naiskond maailmameister . sõudmises 4 paat pronks.
09.10.2017 18:08
Aga igaljuhul oleks juba teiseks tulek sellel alal enneolematu suursündmus.
Ei maksa alahinnata selliseid momente.
Kommentaar eemaldatud
    10.10.2017 01:41
    Mingi tark kunagi ütles, et maailmas on ainult kolm spordiala: Motosport, alpinism ja härjavõitlus, ülejäänud on mängud.
09.10.2017 19:05
Ma ei tea kas Märtin omal valiti parimaks, aga kui valiti, miks siis Otti ei peaks valitama. Märtini parim koht mm arvestuses oli kolmas ja Otil see kolmas peaks küll juba päris kindel olema.
09.10.2017 19:08
Taovad ise endale rusikaga vastu rinda, et spetsialistid igal alal, aga seda ei mäleta või isegi ei tea, et Poolas andis Wilson Tänakule korralduse Neuville püüda, et viimane esikohapunkte ei saaks, kuna muidu ohustab üldarvestuses Ogieri.
Lisaks, kui poleks Poolas Otil tagatiib ära lennanud, mis oli Fordil juba eelnevalt teada, kui nõrk koht poleks seda hullumeelset kihutamist viimasel päeval olnudki. Wilsonil käib kõik ümber Ogieri, sellepärast loodangi, et prantslane uueks aastaks kuhugi mujale siirdub ning Otist saaks nn enda arendatud Fordi esisõitja.
09.10.2017 19:28
sõitke komiad korra ouninpohja katse 50 km tunnis läbi ja siis mõelge millega ott hakkama saab.
09.10.2017 19:57
http://sport.postimees.ee/4270759/pardakaamera-v... proovige 190 km tunnis neid laugeid kurve võtta ....
09.10.2017 23:06
Kindlasti Tänak, või teab keegi mõnda Eesti meessportlast kes on omaalal maailma selleaasta edetabelis kõrgemal kohal?
Ralli on kõige ehedam sport. Kui keeruline on sõita maksimaalse kiirusega kolmel päeval, ca 20 kiiruskatset, ca 300 km meeletult riskides, niiet peale igat kiiruskatset kõigil pilootidel käed värisevad, ülepingest. Spordiala kus kurv on tõeline väljakutse, iga vea hind võib olla katastroof, nii spordivahendile kui sõitjatele. Kas tennises, kergejõustikus, sportmängudes on mõni ala kus ühe vea hind võib hävitada kogu võistluse... hullematest asjadest ei tasu rääkidagi.
Korvis viskad mööda ei juhtu midagi, varsti viskad uuesti mööda ja ikka ei midagi muud kui võetakse pingile. Tennises lööd võrku-auti kaotad ühe punkti ja mängujooksul juhtub vigu kümneid.
Autorallis ühel kiiruskatsel üks-kaks tillu viga võib olla laseb võistlust jätkata, üks keskmine viga ja kiiruskatse ongi tuksis, mis kindlasti rikub ka üldseisu, suurem viga ja ralli on läbi auto remonti, ja hea kui sõitjad ilma vigastuste jäävad.
Nüüd ma küsin kui ralli pole sport, oma ülisuure täpsuse, auto-tee-olukorratunnetuse, kõrgemast, kõrgema riskiastmega jne.. mis siis teised spordialad on, kas lasteringi lõbustused, kus pole ühtegi ülalmainitud ralli tegureid vaja üleliia arvestada?
    11.10.2017 02:37
    Nõus. Aga kui riskiastme järgi hinnata, siis võib isegi "vene ruletti" spordiks pidada. Kas mitmeid päevi kaljuseinal elavaid-magavaid ronijaid saab vähem sportlaseks pidada?
09.10.2017 23:29
Auto rooli keerutamine ei ole päris õige sport. Sportides peab füüsiline pingutus olema ekstreemne, et tatti ja higi kahte lehte lendab. Triatlon, maratan või midagi taolist.
    10.10.2017 00:38
    Ilmselt oleksid juba hispaania ralli esimesel katsel otti kõrval istudes infarkti saanud. Ja kes väid ,et ralli ei ole sport siis proovige see asi ise ära. Olen jooksnud eesti enamusi maratone ning olnud ka pallimängudes eesti mõistes proffisportlane. Lisaks olen saanud läbida paar testi katsed meie kohalike rallitipude kõrval siis pean küll ütlema juba nende kohta ,et kuradi hullud mehed on!!!
10.10.2017 01:31
Keda huvitab mingi aasta meessportlase tiitel ? Mõttetu spordiajakirjanike pastakast väljaimetud üritus.
10.10.2017 09:21
Igal juhul Eesti 2017.a. PARIM !
10.10.2017 14:22
1. Novosjolov; meeskondadest 1. 4-ne sõudepaat; treeneritest 1. Killing.
10.10.2017 14:50
meessportlane - IBRAHIM MUKUNGA
meeskond - IBRAHIM MUKUNGA - TIIDREK NURME
Muidu hakkate jälle rassismi- ja vihkamise süüdistusi saama ja kõik peavad jälle hirmsasti häbenema.
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega

Viimased uudised

Kõik videod

Anna meile tagasisidet

Kas Sulle meeldis meie veebileht? Kas Sul on häid ideid, mida meiega jagada? Sinu arvamus on teretulnud!

Loobu