NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
11.07.2018 17:44
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Põmm" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
11.07.2018 17:54
Ah nii siis...
füüsiliselt vastutama.... siis arvan, et peate 17 aastat riiki ja rahvast paljaks rvarastanud erakonna peaaegu ellimineerima..
alguseks siis 10 peksupinki raekoja platsile... ühe juurde võite politrukile parteipileti panna... teisel võiksid pea all sinised sokid olla...
aga see tagatoa noosimannuste maffiia... see juba seina äärde..
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 18:39
    Kõrgema võimu kandja on EV kodanikkond mitte mingi abstraktne rahvas. Mu ema tavatses ikka öelda kui tallinagorskist tuli, et rahvast oli palju kuid leidus ka inimesi.
    11.07.2018 19:35
    Hal Valla 11.07.2018 18:39
    Kõrgema võimu kandja on EV kodanikkond mitte mingi abstraktne rahvas. Mu ema tavatses ikka öelda kui tallinagorskist tuli, et rahvast oli palju kuid leidus ka inimesi.
    ---
    Kui tihti ta Tambovist sulle külla sattus?
    11.07.2018 19:39
    Hal Valla 11.07.2018 18:39
    Kõrgema võimu kandja on EV kodanikkond mitte mingi abstraktne rahvas.
    ---
    PS: § 1. Eesti on iseseisev ja sõltumatu demokraatlik vabariik, kus kõrgeima riigivõimu kandja on rahvas.

    Eesti iseseisvus ja sõltumatus on aegumatu ning võõrandamatu.
    ---
    Rahvas: etniliste tunnuste alusel piiritletav inimrühm. Eesti, saksa, vene, hiina rahvas. Soome-ugri, uurali rahvad. Prantslased, inglased, itaallased jt. rahvad. Iisraeli rahvas 'juudid'. Aasia, Aafrika rahvad. Põhjamaade rahvad. Väike, suur rahvas. Ühe või teise rahva kultuur.

    Kodanikud ... mõtle tovarišts Hal Valla enne kui ruigad.
11.07.2018 17:56
Lugesin seda jama,,,
minu arusaamise järgi,,, on see palgan noosimannuse raha eest... ja reformierakonna tellimusel...
seega, reformistid lubavad praegused võimul olevad poliitikud füüsiliselt hävitada, et jälle võimule saada ja riik täielikult põhja lasta...
11.07.2018 17:57
Need mussärklased, saavad käske reformi tagatoast)) siis läheb ots otsaga kokku...
11.07.2018 17:59
Egas oss ju rahva tervise nimel seda seadust vastu võtnud, naiivne võib ju uskuda aga see seadus kellegiga kahasse tehtud........., üks seltskond sigarikastub ilmselgelt.
See on FAKT!
    11.07.2018 19:57
    Ehk ütled milline seltskond rikastub ja avalikustad ka sisserändaja poja seosed selle seltskonnaga.
    Selles, et mingi seltskond rikastub ma ei kahtle.
    Sisserändaja poja tekitatud kahju ei ole ainult raha riigist väljavoolus (see on tegelikult miljardi kandis) vaid on otsene kahju rahva tervisele mida ta püüdis oma sõnul kaitsta.
    Alkohoolik joob samas koguses edasi isegi siis kui ei käi Lätis, küll aga vähenevad alkohooliku laste, pere, etc toiduportsionid.
    Kurb aga tõsi.
11.07.2018 18:00
Minu kannatus on igatahes katkenud ja hetkel mõtlen, kas võtta midagi kaasa...
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 18:05
    Kuule nõdrameelne see, et sa lugeda ei oska pole vaja seda teistele kuulutada. Kirjutamisest rääkimata.
    11.07.2018 19:30
    Ma loodan, et vastavad organid ellimineerivad need mustsärklastest kodumaa reetureid. Nüüd saab see eiükski või mis selle koloneli nimi oli, kes Putini sõdureid näljutama pidi, tõestada kas nad üldse kuhugi kõlbavad. Kas saavad kümnetuhandelisest joodikute karjast jagu, kes kavatsevad eestimaalaste suve ära rikkuda. Need mustsärklased peaksid aru saama, et valimistel peaks rahvas õigeid otsuseid tegema, mitte riigis rahutusi korraldama. Tuleval kevadel on aeg kuna rahvas saab tulemuslikult oma tahtmist avaldada.
    11.07.2018 19:59
    SünagoogiFašist 11.07.2018 18:00
    Minu kannatus on igatahes katkenud ja hetkel mõtlen, kas võtta midagi kaasa...
    ---
    Kui sul on kohapeal nöör olemas, siis ära tule tagasi. Kui nööri ei ole leia mingi muu lahendus.
11.07.2018 18:08
Õigusriigis asi nii ei toimi.
    Näita vanemaid (9) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 19:54
    Toimib ja suurepäraselt! Ainus, mida teha vaja on, on isiklikult valimiskasti juurde minna ja valimissedel ära rikkuda kui kedagi konkreetset valida ei taha. Jätad lihtsalt valimata, siis ei juhtu midagi. Rahutuste korraldamist ei lase keegi läbi. Selleks ei anta luba. Mingit miitinguid ei lasta korraldada.
    11.07.2018 20:02
    FREE ESTONIA 11.07.2018 18:34
    RE palgaline troll kohikass irvitab reformistide suurvarguste yle ning peab maksumaksjalt varastamist nende õiguseks! Ootame huviga Tallinna Sadama 4 miljoni euro pistiseprotsessi algust!
    ---
    Kas sa vene taburet omad peeglit? Kui omad, mida sa sealt näed? Ahjaa ... sa näed sealt FREE ESTONIAT.
    Siis sa peaksid nägema ka ajudeta tühja peakolu. Oi ei. Teil ju ei lubata tõtt vaadata:P
    11.07.2018 20:06
    FREE ESTONIA 11.07.2018 19:28
    Kohikass , miks sa täna Yana Toomi kaitseks ambrazuurile ei viskunud?
    Laisaks jäänud?
    ----
    A miks paks kass oleks viskuma pidanud.
    Parem seleta miks sina, FREE ESTONIA Uljana Tšernogorova eest ambrasuurile viskusid?
    PS: Vatnik FREE ESTONIA, õpi selgeks kuidas kirjutatakse eesti keeles sõna ambrasuur. Sinu kirjutatu viitab otseselt venelasele.
11.07.2018 18:20
asjal on jumat.
    11.07.2018 18:38
    Vanasti nimetati sellist suhtumist anarhiaks ja võimalik, et oli ka neid, kes sellesse uskusid. Täna on raske leida neid, kes tõesti arvaksid, et sedasorti "üritusi" korraldatakse õigluse nimel. Opositsiooni kõrvad paistavad välja. Kas see Eesti riigi ees seisvate ülesannete täitmisele kaasa aitab? Lugege Põhiseadust. mina olen referendumil selle poolt hääletanud.
    11.07.2018 19:18
    did_number, ma ei näe seal küll kuskil kellegi kõrvu. See liikumine ei meeldi mitte ühelegi erakonnale, et sa teaksid.
    11.07.2018 21:03
    Tahaksin uskuda, cofi, et sul on õigus. Ent taoliste meeleavalduste korraldamine nõuab raha ja ma ei usu, et tublid Kalevipojad omaenda kukrut on nõus kergendama. Neil ju töö ja võimalused Soomes.
11.07.2018 18:22
Vabariigi aastapäeval Lätti rallimine Ees Vabariigile näkku sülitamine aga muul ajal protestigu terviseks. Neil on õigus, poliitikud on rahva valitud ja peavad tundma pidevalt ora tagumikus. Muud moodi ei saa.
11.07.2018 18:26
Toetan.
11.07.2018 18:28
No ei ole see lihtsalt nii et poliitik keerab pasa kokku ja vastutusena vabastab ametikoha, see lihtsalt nii ei käi... Peab olema ka materiaalne vastutus ja vastutatakse kõige saba ja karvadega, keerasid miljonites või miljardite väärtuses pasa kokku, siis järelikult tuleb kahjud kinni maksta või imetleda rootsikardnaid sisemises vaates pikki aastaid... Nii oli see vähemalt nõuka ajal ja peaks praegugi olema!!!!
    11.07.2018 18:44
    Kui soomlased Tallinna vahet vurasid, ei olnud nagu kuulda, et kedagi oleks karistatud. Mul täitsa savi. See nüüd küll mingi näitaja ei ole, et alkohol odav.
    11.07.2018 20:07
    Kahjuks on see nii, et minister ei saa seaduslikult materiaalselt vastutada. Aga seda saab muuta kui enamus rahvast seda väga tahab. Tuleb nõuda, et seadusandlik(poliitiline) võim oleks rangelt lahus täidesaatvast võimust.
11.07.2018 18:29
Minu jaoks on tegu paraja huumoriga. Aastakümned on valitsus teinud hulle sigadusi, nii et rahvas ei organiseeru ega tegutse. Nüüd kui õlle hind kallimaks muutus, siis hakatakse üsna radikaalses vormis meeleavaldustest rääkima.

Ei tea, kas 2020 on oodata ka Eestis suuri.. õllerahutusi? Ja siis imestame, et miks küll riik sellises seisus on. Kultuurilised tõekspidamised ja prioriteedid on lihtsalt nii kvaliteetsed, et raske mõista, kuidas nii võib olla.
Võiks hoopis organiseeruda näiteks kalli elektrihinna kujundamispoliitika vastu, mis on juba üle aastakümne kohalikku tootmist ja koos sellega majandust ning elatustaset poonud. Aga ei.. pole vaja..see pole tähtis, vaid kui õlu läheb kallimaks, siis lähen alles ministri maja ette räuskama.
Raske on teema suunas naeru tagasi hoida!
11.07.2018 18:56
Jaa,jah. Mida edasi lugeda,seda enam ilmub välja seltskond,kes üritab ettevõtmist igati naeruvääristada, maha teha või mõne erakonnaga siduda.
Kui seni veel kahtlesin osavõtus(Võrumaalt päris kaugele sõita), siis paistab,et tuleb osa võtta. Riigivõimule tuleb selgeks teha,et poliitikud tulevad ja lähevad,aga Eesti rahvas jääb.
11.07.2018 19:01
Juhan Ats, kas sa näed siin ainult õllehinna tõusu või aru ikka saad palju riigil raha jääb saamata, samalajal käputäis seltsimehi rikastub rahade eest, mis PEAKSID riigile kuuluma.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 20:22
    Sinu probleem, kuidas sa millestki aru saad. Kas ma pean siin hakkama sulle A-st ja B-st peale selgitama, kuidas EL toimib? Alustaks sellest, et Eesti astus Euroopa Liitu pärast referendumit, kus rahvas seda soovis. Sealt edasi otsi ise aluspõhimõtteid, kuidas otsuseid vastu võetakse, kohustusi jms.
    11.07.2018 20:27
    Ok, räägid nagu oskaks seletada, aga ei seleta. Oletame, et see on siis viitsimise taga kinni, ok.
    Aga kokkuvõtlikult saab eeldada, et oskad mulle ära tõestada, miks Eesti peab EL-is olema ebaõiglases konkurentsipositsioonis. Polegi veel kunagi sellist selgitust kuulnud ja oleks huvitav küll.
    11.07.2018 20:52
    Oskaksin sulle ära seletada, miks ma arvan, et Eesti peab EL-is olema. Ei viitsi. Muus osas napib mul fakte, et faktipõhiselt rääkida ja otsida - jälle ei viitsi. Laisk, mis teha.
Kommentaar eemaldatud
11.07.2018 19:46
Olen kesklinnas ostan baarist õlle mis maksab 5eur ja on toodetud Tallinnas, aga riik ei ole Eesti vaid 2,5tkm eemal. Tallinnas maksab sama õlu baaris/pubis 7-8eur nii et toetan liikumist.
11.07.2018 19:52
Hiid lööb rusika kaljusse: aga ükskord algab aega, kus kord pirrud kahel otsal lausa löövad lõkendama...
Niiviisi.
11.07.2018 20:03
Aga keda need inimesed siis valivad? Jätavad minemata?
11.07.2018 20:22
Loll olla on tõesti loll! Kui õlleaksiis kergitas hinda ca 7 senti, siis kaupmees kärutas otsa mitu €-i. Kes süüdi? Kas ministrid?
Õllerevolutsioon! Issver, kui madal!
Ikka veebruaris ja augustis!
Häbemats!
11.07.2018 21:44
Õige...kaua võib seda tsirkust toetada...elavad, söövad, reisivad maksumaksa kulul...ja keeravad käkki ja leiutavad uusi makse.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega

Viimased uudised

Kõik videod

SISUTURUNDUS
0:18
SISUTURUNDUS
0:13
SISUTURUNDUS
0:13

Anna meile tagasisidet

Kas Sulle meeldis meie veebileht? Kas Sul on häid ideid, mida meiega jagada? Sinu arvamus on teretulnud!

Loobu