NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
13.01.2018 08:01
Nii ta ongi. Pensioniraha tööd teinud inimesele siin on sümboolne,väike. Et kuidagi inimväärselt elada peab tööd rügama. Kui tervis lubab. Kuid sellestki võtavad ülemised .argad osa ära et priisata ja tasku toppida arutult meie raha.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    20.01.2018 10:10
    1,, KES PIDID NÄRUSE 300€ LEPPIMA ,,EGA TÖÖD MEILE ENAM POLE
    JA TÖÖANDJA --MINU TERVISE EEST --POLE KUNAGI VASTUTANUD =?
    2,, ÜHEL TÖÖ----HOMMIKUL --VAJUSIN VEOKI KÕRVALE KUKKU JA OLIGI KÕIK
    POLE ÜKSKI ÜLEMUS --KAKS AASTAT KÜSINUD
    KAS MINGIT ABI OLEKS VAJA ? PAAR SÕPRA IKKA TÖÖ JUUREST ,,OM HUVIGI TUNDNUD
    3,, SINA OLED EESTILE VAJALIK SIIS ---KUI HOMMIKUST ÕHTUNI SÕIDAKS
    MINA SÕITSIN KÜLL ÕHTUST ---HOMMIKUNI JA ÖÖTÖÖ HÄVITAS MINU ELUKESE
    20.01.2018 14:43
    Karjuva grafomaani kommentaarid sellele artiklile 3/775
    Kuulda on ,,et see terve 60+ kodanik,   18.01.2018 19:46 ---!::::+,,,
    Need ,,kes Soomes pensioni välja teenisid,   18.01.2018 19:55 --;;;;-----,,,?----,::---...---,
    ON KA 60+ HAIGEID INIMESI,   20.01.2018 10:10 ,,,,----=?,,--------?,,,,-----
    21.01.2018 17:10
    Esitasin avalduse sots ,,ametnikule ,,"Raske puudega töötanud eesti sant ))))
    No on vaja osta kütte --puid --et kevadeni ikka soe ka oleks
    ja kuskil pesta ka saab :::
    AGA -----ei mingit vastust ----Kuna algas uue vallavalitsuse loomine
    Loodan --et Kevad saabub kiiremini :::
13.01.2018 08:19
Aru mai saa kuidas saab olla nii enesekeskne... mMiks peaks penskar Juhan KOGUTULULT 1500 vähem ühishüvedesse maksma kui 1500 palka saav 30-aastane Juku? Penskaril niigi soodustusi siin-seal. Alatud vanurid...
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    13.01.2018 23:17
    et töötu oled ehk sellepärast, et sinu "tööd" ei vajata. Penskarid on selles küll kõige vähem süüdi.
    14.01.2018 05:39
    töö tegemisega jäädki nälga. esmalt astu "õige pöörde" lillade sekka. siis läheb iseenesest. varsti "kohtud" juba valijatega ja ega see brüssel kaugel ei ole. seal tee lihtsalt tarka nägu ja keeda kohvi. aga kõvasti pead sa marxi ja engelsit studeerima. mikko ning onu barbi sõnavõtud jäta ka meelde. kindlasti pead sa ka kuhugile sekti astuma.
    14.01.2018 23:14
    Kui sa vaid hirmkallite rohtude mõjul püsti püsid , siis oled sa küll ikka väga hea töötaja... Kui su sissetulek ületab ikka kõvasti 1200 euri kuus (muidu sa ei kaotaks sentigi ju ) , siis sellega jõuad isegi naabrinaise rohud välja osta, isegi siis kui mõnikümmend euri vähem kätte saad .Penskarid vajavad üldjuhul kordades rohkem arstiabi ja igasugu teenuseid , aga maksta ei taha .Las ikka võetakse sellelt 500 euri kättesaavalt tööliselt ?
13.01.2018 08:22
Viimane proua oli asjalik ja ütles otse välja mis asjast arvab.
Siin on ainult üks aga, kesikud ei oska ilma röövimiseta elada.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    13.01.2018 19:30
    tõõtavad pensionärid kelle brutopalk+pension kokku jäävad on alla 1200, nt. 800 + 400. Kätte saaks selline pensionär palka 720 EUR. Kokkuvõte: pensionär kelle pension on 400 EUR ei tohi kätte saada rohkem kui 720 EUR, kui ta ei taha sattuda lisamaksutamise alla.
    13.01.2018 21:50
    Püüdsin XXXL suuruse ajuga lihtsamal võimalikul moel selgeks teha tema loogikaviga 320€ osas.
    Tuleta meelde SÖÖR :::?
    21.01.2018 17:13
    KUI palju röövis --REFORMI ERAKOND :::
    JA KIUSAS OMA 5--10 € ---VANU TÖÖTANUD PENSIONÄRE:::
    NII ET RIIGI JUHTIMINE --ONGI RÖÖVIMINE
13.01.2018 09:03
Minu teada sab riik ju sotsmaksu iga töölise palgapealt ,tundub,et sellest 33%- on veel vähe.
13.01.2018 10:11
Aga praegu taatatav sotsialism põhineb teatavasti just inimeste kerjusteks muutmisel : Savisaar annab talvekartulid, Ossinovski annab arstirohud ,Saar annab toetused sotsialistlikele kultuuritegelastele ...... Aga kõike antakse vaid tingimusel kui "pilkad President Donald Trumpi" ,üldjuhul vaikid ja hääletad Eesti uusmarksistide poolt valimistel .
    14.01.2018 23:25
    Savisaar andis talvekartulid neile , kel neid hädasti vaja oli .Kellelegi ei toodud vägisi . Sinuarust peavadki vaesed jääma igavesti vaeseks , neile ei tohi midagi juurde anda , peamine et ikka rikkurid ei kannataks? Eriti väärtuslikud on need tsaariaegse haridusega töötavad penskarid,vahivad tööl küll arvutit ja kaasaegseid seadmeid nagu lehm kohvimasinat , aga "kogemusi" on nii palju et ajab üle.
13.01.2018 10:21
Miks keegi ei räägi, et eesti vabariik millegipärast võtab tulumaksu ka mujalt saadavast pensionist. See on ju pension mitte tootasu. Ja pealegi makstakse tulumaksu juba sellest seal maal kust seda saadakse. On ikka systeem. Arvan et selliseid pensionäre juba eestis piisavalt
    13.01.2018 12:12
    häda ei anna häbeneda, iga kopik, mis riigikassasse kõlksatab, on teretulnud ja ei haise, kust iganes ta ka pärit poleks. Nüüd jääb veel oodata, millal muudetakse ära enammakstud tulumaksu tagastus.
    13.01.2018 16:18
    Imelik, et Sinult võtab Eesti riik soome pensionilt tulumaksu. Minult Eesti riik Iirimaa pensionilt ei võta sentigi. Topelt maksustamist võib kohtus vaidlustada. Eesti riik saab Sinult soome pensioni maksustada juhul kui Sa töötasid Soomes Eesti Etööandja juures ja maksid tulumaksu Eesti Maksuametile.
    18.01.2018 19:55
    On ikka suur arv --eesti inimesi ;;;;
    Oleks ise seda teadnud -----,,et Eesti riiki ,Valitsust nagu täna polegi ? Pension on täna -- nagu leiva raha
    Õiged ja terved mehed -- lasid jalga 2000 ,aastal ja isegi natuke enne:::
    Et elada täna--- natuke ka oma elu... JA kui raha jätkub--- ei lähe vanur homme uuesti tööle,
13.01.2018 11:42
Kes töötab saagu palka aga mitte pensioni ja palka koos.Pole nii rikas riik. Tänu neile pensionäridele peavad teised veel mittepensionärid tööl käima.Heal NSV ajal kes said pensioni 132 rubla võeti ka tuluaksu. Ka polnud sellel ajal mingit ümbrikupalka . Midagi on ikka viga ,et nüüd neid ümbrikupalku makstakse. Ka sellel NSV ajal oli kõigil töö ja polnud neid kerjuseid.Igaüks jõudis oma asjad sellest väikesest palgast ära tasuda ja kõrvale panna ka. Reformikate valitsus tegi seda et madalapalgalised peavad ühe pensioniaasta eest käima tööl kolm aastat aga kürgepalgalised saavad oma suure palga pealt mitu aastat ühe eest.Adi juba selle EV algusaastatest mäda ja siis polnud ei Ratas ega Keskerakond võimul. Tuletage need asjad meelde.Lisaks kui sinna euro liitu astusime siis oli lubadus et pensionid ja palgad samad mis liidus .Ka seda pole tänaseni juhtunud. Väike riik nagu me oleme aga seal Toopial kükkitab 101 kuigi pole neid sinna niipalju vaja .ja lisaks veel ministeeriumid.Alustage nende koondamistest ja las need rioigipalgalised peale koondamist teevad omale firmad ja maksavad 1000 palku ja makse. Ega alustaval firmal kulusi pole kõik voolab jõena ja ainult pudrumäed.
    13.01.2018 12:30
    Kes keelab mittepensionäridel praegu tööle minemast? Vabu töökohti on oi- oi kui palju. Pensionäre töökohtade äravõtmises küll süüdistada ei saa. Pigem vist häda selles, et need noored tööotsijad pole nõus vähemaga kui 1500 puhtalt kätte. Ainult pensionärid on valmis sellise "pisku" eest tööle hakkama.
    13.01.2018 20:26
    NSV Liidu ajal oli kogu vanaduspension tulumaksuvaba.
    14.01.2018 22:26
    Oled terve elu tööd rüganud ja nüüd ei tohi oma makstud maksude eest pensioni küsida? See on minu palgast kinni peetud raha - mis see sinu asi on XXXL?! Töötan ja võtan pensioni koos ja ei ole sinu koht köhida!
13.01.2018 12:25
Siis kui projektiga alustati oli mantra, et alumised ääred vöidavad 64 eu ja ulemised ääred kaotavad 36eu.
Huvitaval kombel on koigil tuttavatel vöidud vahemikus 12 kuni 15 eu....ja koik.Samas miinused on 50-e eu umber. Tndub, et koik on saanud vastu lonti miinustega ja plussid on, aga sellised nigelused.
mis ja mille solidaarsus selline asi on.

Pöhimötteliselt on vanaduspension aastakumnetega inimese enda sissemakstega ettepoole välja teenitud. See ei ole töötasu vöi palk......liigutan ja eur kukub. Ja mitte kuidagi ei ole pöhjendatud pensionilt veel mingit tulumaksu maha lahutada. Selle tulumaksuga tekib śtatistline fiktsioon, et Eestis on köik körgetasulised pensionid.Ja kätte saavad koik ainult mingi osa sellest statfiktsioonist.

paberitel on kreeka pension ja tegelik on mingi muu....
    13.01.2018 14:00
    paberitel on kreeka pension
    ---------------+-++
    Saame siis tuttavaks. Minu pension on 399€ kuus ja töötasu brutos 700€. Mina võitsin pensionilt 84€. Kuidas? 399+700=1099€. 500- 416= 84€( see on selle ja eelmise aasta töötava pensionäri maksuvabastuse vahe).
    14.01.2018 00:09
    Sa XXXl ei võida mitte 84 €, vaid sellelt 84-jalt €-lt võetud tulumaksu, ehk 84-20%=67,20 €
13.01.2018 12:27
Ma natuke üle aasta pensionil aga kui tööle läheks, kaotaks kogu pensioni, sest ma pole veel 63,9 aastat vana. Vot siis logelengi, ehkki võiks ju mõne väiksema otsa teha. Oleks endal ja riigil kasulikum.Aga millegipärast ei lubata, 588.- kuus kaotada oleks ikkagi nadi.No kui just kuskil 3000.- palka ei saaks, nagu mõni riigikoguja.
13.01.2018 12:38
aastane töötab jah edasi, kasvõi inertsist. 73sega on juba teine lugu kui ta just pole raamatukoguhoidja. On muidugi erandeid kus saab ka 83ne edasi käia, aga need on ka tõesti erandid.
Just need, kellel oleks vaja raha juurde, ei suuda seda teha enamasti tervislikel põhjustel või seepärast, et senine töö käis juba ammu üle jõu ja uut "kerget" enam leida pole. Kes saab palka kusagil istumise eest, need istuvad edasi, kellel on vastutus või töö nõuab kiirust ja tugevaid närve - no ei tööta nad enam kusagil.
Aga hea teada, et me ei pea vähemalt tulumaksu maksma...
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    14.01.2018 15:45
    Sulle on samuti 500 tulumaksuvaba kui su sissetulek on kuni 1200 kokku .Suurema tulu puhul hakkab see maksuvaba tulu määr langema ,nagu ka kõigil teistel , miks peaks see sinu jaoks teisiti olema ?
    14.01.2018 18:58
    Pensionieelikul maksustatakse ainult palka, kuid pensinäril lisatakse brutopalgale ka pension, mistõttu tema tulumaks tuleb täpselt sama palganumbri juures oluliselt suurem. Karistuseks selle eest, et jõuab veel tööd teha maksustatakse pension suurema palga korral juba kolmekordselt: esimese maksustamine toimus pensioni väljateenimise ajal, teine toimub praeguse sots maksu kaudu ning selle väänas praegune valitsus kolmandan veel täiendava tulumaksu.
    15.01.2018 13:48
    Maksustatakse kogu tulu Ja pension on nagu kindlustushüvitis neile kes enam pole võimelised töötama .Seda ei peakski töötavatele makstama .Kui sa oled 50 aastat oma kodu kindlustanud , siis ei hakata sulle ju maksma selle eest , et su maja veel püsti seisab .
13.01.2018 13:03
Teema ei oleks üldse arutuselgi, kui mitmekümneid aastaid töötanud inimestele makstaks pensioni, mis võimaldab elamisväärselt ära elada. Ja ma ei pea silmas luksuslikku eluviisi.
    13.01.2018 19:53
    Aga sa muuda oma elu , kui enam hakkama ei saa. Üksi jäädes pole enam vaja mingis 4-toalises korteris elada , müü maha ja osta 1 toaline . Selle mitmekümne aasta jooksul oled endale ju nii mõndagi kokku ostnud , saanud , varastanud , lase see käiku .Selle asemel et mingeid lastelaste õpinguid kinni maksta , kasuta sääste enda heaks .Ja kui sa midagi oskad kodus teha , siis tegelegi sellega , saad kasvõi tuttavaile müüa oma tehtut .
    14.01.2018 10:19
    Kas sul on mõnikord elus häbi olnud? Ptaegu oleks paras juhus.
    14.01.2018 15:50
    Ei ole häbi , miks peaks olema ? Iga inimene elabki oma võimete kohaselt , mina olen samuti oma elamise tunduvalt väiksema peale vahetanud , kuigi pole pensionär kaugeltki veel .
13.01.2018 13:04
Pensionärid lõpetage töö ja minge kerjama valitsus nii tahab. Valitsus võta oma hordid vastu. Keelad töö tegemise siis anna raha. Raha ei ole jah oss sina lasid raha viia lätti tubli poiss.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    13.01.2018 23:09
    mõtlesid presidendi ja peaminsitri ametit? Neid kohti on tõesti vähevõitu. Või on sul äkki ärikoolitus ja kuradi firmajuhid ei taha eest ära kobida? Muid töökohti on tegijate jaoks suhteliselt piiramatult.
    13.01.2018 23:42
    Loomulikult, usun täiesti et sa pole kellegile midagi lubanud. Kõige kindlam on raha ära võtta no ütleme 80 -90 aastastelt, vaevalt et nemad enam tõsisemat vastupanu jaksavad osutada.
    14.01.2018 02:31
    Kas sul on vähegi mõtlemist?
    Mina pensionärina hoian töökohta kinni?
    Kui mina lõpetan töö (muidugi ei tööta ma tasuta, kuid alluvate palk on kordades suurem), kaotab ca 40 väga kvalifitseeritud töötajat samuti töö.
    Tuled minu asemele?
    On sul selline kogemus + 6 keele oskus?
    Väga kahtlen, nii, et ära sirista! Parem proovi ise mõni töökoht luua. Soovin edu!
13.01.2018 13:21
Olgem ausad, väga suurele enamusele on see siiski suureks abiks. Vähesed pensionärid kaotavad sellega midagi. Ei tasu unustada, et kuni 1200 eurose sissetuleku juures on võit suurim, sealt edasi kuni 2200 eur teeniv inimene saab ikkagi veel raha varasemaga võrreldes rohkem kätte. Ja kui pensionär kaotab väikese summa 2200+ eurose sissetuleku juures ei ole see talle mingi kaotus. Ma ei mõista, kus kohast tuleb see jutt, et päriselt vaene pensionär üldse midagi kaotab. Mõni vist ei saa arugi millest jutt käib ja läheb lihtsalt üles kedratud mulaga kaasa.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    13.01.2018 15:10
    ... Misasja on asjad ikka päris sassis
    13.01.2018 20:46
    teiesugustele misasjajatele ükskord kohale jõuab, et 1200 ja 2100 ei ole mitte sissetulekud, vaid maksutatavad summad, nn. brutopalga?
    14.01.2018 19:27
    paistab, et ka hullumajast lastakse arvutite juurde. Muudmoodi ei saa ju seletada miinust viimase postituse all, kus selgitatakse et numbrid 1200 ja 2100, mille juures toimuvad maksumäärade muutused, ei ole mitte sissetulekud (netopalgad) vaid brutopalgad, mille pealt tulumaksu arvutatakse.
13.01.2018 15:50
Minu pension on 399€ kuus ja töötasu brutos 700€. Mina võitsin pensionilt 84€. Kuidas? 399+700=1099€. 500- 416= 84€( see on selle ja eelmise aasta töötava pensionäri maksuvabastuse vahe)./

Sa ei vöitnud pensionilt midagi. 399 istub lati all 500 suhtes ja sellega vöita ei saa.
Sa liidad töötasu ja pensioni ja sellega tekib 84 eu-ne maksuvabastuse lisa.
Ka siis, kui Sa käiksid ainult tööl selle 700 eu eest, ka siis rakenduks Sul 500 eu maksuvabastus. Pension on siin kunstlikult liidetud ja kontekstiväline. Puhtalt pensionitel lisandus teistel pöhjustel 12 kuni 15 aurikut
13.01.2018 18:08
Need on need pensionärid, kes meist 10 aastat varem pensionile said. Nemad peavadki veel tööl käima.
    18.01.2018 23:41
    Karjuva grafomaani kirjavahemärkideuputuses karjumised sellele artiklile (3), teistele artiklitele (724)
    Kuulda on ,,et see terve 60+ kodanik,   18.01.2018 19:46 ---!::::,,,
    Need ,,kes Soomes pensioni välja teenisid,   18.01.2018 19:55 --;;;;-----,,,----:::---...---,
    NEED PENSIONI SAAJAD,   18.01.2018 19:58---,,-----(( ,,,,,
13.01.2018 18:27
Jaanuarist 2018 ei tõusnud mingid pensionid,kuna enne sai iga lapse kasvatamise eest 2lisa-aastat,nüüd kolm,sellest tulenevalt vastavalt laste arvule ca 6 eurot iga lapse pealt juurde
    14.01.2018 22:36
    kahjuks nii ei ole. Pärast 1980 aastat sündinud lapsed on 2 aasta arvestuses(enne olid 1), ja enne sündinud lastele sai pensionär lapsevanem 2-le aastale 1 juurde. Seaduse järgi pidi sellest aastast tulema pärast 1980 aastat sündinud lastele 1 aasta juurde, et lapsi võrdsustada, aga tuli kõigile 1.
13.01.2018 19:37
Millal see virisemine ükskord lõppeb ? Alla 1200 kokku saavad inimesed ju ainult võidavad ja 1200 saav inimene nüüd küll vaene pole .Tööealine inimene peab poole vähemaga hakkama saama , sedagi juhul kui tal töö on .Pensionäridel peaks lubatama töötada vaid sellistel kohtadel , kuhu teisi soovijaid eriti pole .Siis võiks ju tööl käivatale inimeste maksta samal ajal ka töötutoetust "preemiaks" selle eest et nad pole töötud nagu töötavaile pensionäridele makstakse lisa ks veel pensioni .
    13.01.2018 20:39
    sinusugute sonimine, kes koolis lihtaritmeetikatki selgeks ei saanud. Maksimumvõit on 64 EUR, aga neil, kes 1200 kätte saavad juba vähem (sest kätte saadakse netopalk, mis 1200 puhul on 1060). Pensionäri puhul (kelle pension on näiteks 400), hakkab see "võit" kaduma alates 720 EUR netopalgast ja on 1000 EUR puhul juba miinuses.
    13.01.2018 20:57
    Tööle ei lubata, vaid palgatakse inimesi, kes tööd oskavad ja sellega paremini hakkama saavad. Kui noored vastaksid nendele nõuetele paremini, läheks ka riigil nii palju paremini, ja suur hulk praegu tööl käivaid pensionäre ei peaks seda enam tegema.
    13.01.2018 22:23
    Kuidas need nooremad saakski oma oskusi näidata , kui uusi inimesi ei otsita sest penskarid istuvad ees .Ei tasu nii kindel olla , et sinu tsaariaegsed "oskused" on kohe nii väärtuslikud .Nooremad ei ka tööl olles nõuda suuremat palka , sest penskaritest tallalakkujad pole nõus streikima , neile tiksub ju pension juurde .
13.01.2018 22:51
Poliitikas ja riigiametites (mis samuti pooleldi poliitika) ehk jäävadki vanad peeretajad broileritele jalgu. Tegeliku töö oskusi nõudvates ametites on pilt teistsugune. Olen kümneid aastaid otsinud noori, et nad oma oskusi näitaksid. Leidnud olen suhtes 1/10. Arvasid õieti, et ma ei ole enam noor, kuid ka muret pole, konkurentsis püsin liigagi hästi ja mitte ainult meie konnatiigis. Liigagi hästi all mõtlen seda, et see "kingitus" on tingitud ka noorte, kuidas nüüd öelda? Loidusest?
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    14.01.2018 16:35
    Kui soovijaid pole , siis on tegemist jalgadel tööga kolmes vahetuses kuskil linnataguses tööstuspargis kuhu ükski buss ei sõida .See legendaarne 30 euri tunnis teeninu viidi ka ilmselt lõpuks kiirabiga minema kui teda üldse olemas on .Kui sa ise teenid vähem kui su alluvad , miks sa siis ise nende kohta üle ei võta ? Muidugi hea on muliseda ju , eriti veel kuues keeles ...Ja kui küsida kus su töökuulutus siis ka üleval on, siis on vastus enamasti .."....eeee.....Ma siin ikka otsin ise ja olen mõnelt küsinud..."
    14.01.2018 17:54
    Tubli oled, loomulikult on kõik peale su enda lollid. Tähelepanek tekstist: töötaja otsija kohustuste hulka kuulub kõik tegijateks koolitada! Miks nii tagasihodlikult, ma täpsustaks tööandja kohustusi:
    - hariduseta töötajatele tuleb kindlustada alg-, kesk- ja kutseharidus, parem ülikooli magistrini välja;
    - õpetada selgeks eesti keel ja edasi veel paar võõrkeelt;
    - laiskvorstid koolitada virkadeks, vargad ausateks;
    - joodikud teha karsklasteks, narkomaanid mittetarbijateks;
    - juhmide IQ viia vhemalt 100 -ni.
    P.S. Kui tööandjal on õnnestunud mõni punkt täita, ei ole ikkagi mingit õigust pahandada, kui töötaja kohe peale koolitust etteteatamata mõne konkurendi juurde putkab. Üht-teist eelmisest töökohast kaasa haarata on ka loomulik , mille pärast ei tasuks närvi minna.
    15.01.2018 00:11
    Kuidas saab üks tööandja nii loll olla .Keegi ei oota sult mingi alg või keskhariduse andmist Ikka jutt on tööl vajalikest oskustest .No trammipark koolitab ise trammijuhte , sest saavad hästi aru et need ei kasva puu otsas ja kuskilt Võrust neid otsida pole ka mõtet .Nii mõnedki asutused on inimesi saatnud ja ka ise korraldanud keelekursusi , pole selles midagi imelikku . Mitte ei usu et narkomaanid ja padujoodikud nii aktiivsed tööle kandideerijad on .Laiska ei koolitata virgaks vaid motiveeritakse selleks !Igal liigutusel on oma hind , kui see "laisk" ikka näeb , et virk saab kordades rohkem palka , vaevalt et ta laiselda tahab .Selleks et ei varastataks tuleb sisse seada vastutus ja kontroll hinnaliste asjade üle .Et keegi ära ei läheks , siis uuri juba ise ennetavalt , mida see konkurent siis pakub ja paku ise rohkem .Aga sinu jutust juba loeb välja , et hoiad kokku kõige pealt ja su suhtumine on , et igaüks vaadaku ise kuidas hakkama saab .No eks sa saad siis sellise suhtumise vastu ka ..
14.01.2018 09:11
See pensionäär kes töötab ei saa ju pensioniga hakkama.Ta peab ju tööl ka käima.Nende käest pole küll midagi võtta.
14.01.2018 09:37
Mis eriline grupp on pensionärid?Kui pensionär käib tööl ja saab töötasu siis on see tulu. Pension on tal niikuinii. Kui ta tööd tehes vaeseks jääb, siis tuleb oma elukorraldus ümber vaadata ja teha vabatahtlikku tööd või hoopis koju jääda. Nii lihtne see ongi:)
    14.01.2018 12:30
    Töötavad pensionärid pole mingi grupp, vaid lausa klass;) 107000 häält on juba elektoraat - see paneb kesikud kepsutama ja reformarid rehkendama. See on 10 kohta Riigikogus. Ja nõudmised esitatakse juba jõupositsioonilt - töötav pensionär peab saama oma töötasu üldistel alustel, mitte maksustatult mingi kesikumaksuga.
    14.01.2018 15:27
    Kui palju kulub aega, et peale abc omandaksid ka ülejäänud tähestiku? Keegi ei ole ju vastu vaielnud, et töötasu tuleb maksustada ühistel alustel. Nii on see ka peale kesikute tulumaksureformi. Ülejäänud laused aga näitavad, et peale abc oskad lisaks ainult kurjalt määgida. Faktid on:
    1) Juba väljateenitud pension ei ole enam niikuinii: kui pensionär suuremat võimekust nõudvat tööd teevad, siis karistuseks nende pension maksustatakse (mis on topeltmaksutamine!)
    2) Kui pensionärid pillid kotti panevad, jäävad abc-d päris hätta või põgenevad kui rotid uppuvalt laevalt. Sest vihatud penskarite asendamisega nad suures enamuses hakkama ei saa.
    3) Väga lihtne on kõik ainult kolme töötava ajurakuga tüüpidele, kes ei oska teha muud kuid endast arenenumaid vihata.
    14.01.2018 19:41
    Jutud jätta! Olgu või kaks ajurakku, aga meil on järgmisteks valimisteks hääli vaja. Nii lihtne see ongi.
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega

Viimased uudised

Kõik videod

SISUTURUNDUS
0:18
SISUTURUNDUS
0:13
SISUTURUNDUS
0:13

Anna meile tagasisidet

Kas Sulle meeldis meie veebileht? Kas Sul on häid ideid, mida meiega jagada? Sinu arvamus on teretulnud!

Loobu